MASZ PYTANIA?
TOŻ
SAMOŚĆ
MARKI
OSOBOWOŚĆ MARKI
I JEJ WARTOŚCI
Tożsamość marki to wizja tego, jak marka ma być postrzegana w oczach klientów. To inaczej jej osobowość, zbiór wartości, którymi kieruje się marka, aby była atrakcyjna dla odbiorcy. Tożsamość marki ma bezpośredni wpływ na wypracowanie unikalności i nadaniu jej zindywidualizowanych cech. Pomaga ją pozycjonować, określać środki jej ekspansji oraz definiuje obszary wiarygodności. Wpływa ponadto w bezpośredni sposób na wartość marki.
W OHHPR budujemy tożsamość marek od podstaw. Ukierunkowujemy, wydobywamy charakter, kształtujemy osobowość i styl, projektujemy sieć pożądanych skojarzeń, by w pełni wykorzystać dostępne szanse. Wyposażamy każdą z nich w wartości, słowa i obrazy, dzięki którym jest zauważalna, słyszalna i doceniana.
Dwudziestowieczne marki były 'krzyczącymi markami'. Było im łatwo. Marki XXI wieku są 'markami słuchającymi', a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu. - Simon Anholt -
POZYCJONOWANIE MARKI
ARCHITEKTURA PORTFOLIO

Ponadto, budując tożsamości marki pracujemy nad architekturą portfolio, stylem komunikowania na zewnątrz i wewnątrz organizacji, kulturą obsługi klientów czy społeczną odpowiedzialnością biznesu.

ZOBACZ TAKŻE: PUBLIC RELATIONS / REKRUTACJA EKSPERTÓW / WEB DESIGN