DIGITAL
MARKE
TING

ZINTEGROWANA
KOMUNIKACJA

Projektując strategię komunikacji dla firm, w procesie budowania marki, nie sposób pominąć działań z obszaru digital marketingu. Efektywne realizowanie strategii digital marketingowej wymaga pewnego rygoru i konsekwencji. Bardzo ważne są umiejętności analityczne, praca z danymi oraz optymalizacja efektów. By osiągnąć pożądane wyniki, warto skorzystać z doświadzcenia specjalistów.

W zakresie komunikacji marketingowej realizujemy działania na potrzeby działów handlowych, bezpośrednio wspierające nawiązywanie relacji handlowych oraz sprzedaż, pozycjonujemy marki w sieci (SEO/SEM), optymalizujemy działania, budujemy wartościowy content zarówno w postaci treści, jak i indywidualnych grafik, zdjęć oraz filmów, opracowujemy strategię oraz prowadzimy komunikację wspierającą sprzedaż w social media.

Marketing nie dotyczy już rzeczy, które robisz, ale historii, które opowiadasz. -Seth Godin-
REALNY WZROST
SPRZEDAŻY

Kompleksowe patrzenie na komunikację sprawia, że uzyskujemy jak największą synergię między działaniami digital marketingowymi. Wszystkie te formy komunikacji muszą ze sobą współistnieć, by budować efektywną komunikację oraz wartościowy ruch na stronie, a tym samym realnie wpływać na wzrost sprzedaży produktów i usług.