POZYCJO
NOWANIE
MARKI

SILNA STRONA
WIDOCZNA MARKA

Pozycjonowanie strony rozpoczynamy zawsze od przyjrzenia się konkurencji - nie zawsze będą to główni konkurenci biznesowi, ale ci, z którymi przyjdzie nam walczyć o pozycję w wynikach wyszukiwania. Należy także przeanalizować frazy, na które chcemy pozycjonować stronę oraz przyjrzeć się ich popularności. Droga do najwyższych pozycji jest czasochłonna, wymaga wiele pracy i specjalistycznej wiedzy technicznej, umiejętności tworzenia wartościowych treści oraz promocji strony www poprzez zdobywanie linków.

Należy wyraźnie zaznaczyć, że pozycjonowanie nie jest jednorazową akcją, która przynosi szybki efekt. Widoczność marki w sieci budowana poprzez pozycjonowanie strony www to długotrwały proces, w którym najważniejsza jest przemyślana strategia, konsekwencja i ciągłość działania, monitorowanie i optymalizacja wyników oraz szybka reakcja na zmiany.

Budując siłę strony, budujesz siłę marki.
KAMPANIE
GOOGLE ADWORDS

Planując strategię pozycjonowania strony warto także, poza pozycjonowaniem strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google, zaplanować płatne kampanie Google AdWords. Dzięki nim możemy jeszcze lepiej dotrzeć z przekazem marketingowym, zyskując tym samym bezpośrednią szansę na wzrost sprzedaży produktów i usług. Widoczność strony w pierwszych wynikach wyszukiwania sprawia, że kampanie reklamowe docierają do odpowiedniego grona odbiorców i mają realny wpływ na wzrost konwersji.