CONTENT
MARKE
TING

ZINDYWIDUALIZOWANY
CONTENT

Słowo i obraz to komunikaty, którym możemy nadać dowolną moc. Mogą zniknąć w gąszczu podobnie brzmiących treści lub zatrzymać uwagę, zaciekawić i w końcu nakłonić do określonego działania np. zakupu produktu lub usługi jak również zbudować wokół marki oddanych i zaangażowanych fanów czy poprawić pozycjonowanie marki. Wszystko zależy od jakości i wartości tworzonego contentu oraz regularności publikacji. Dlatego warto ten obszar digital marketingu oddać w ręce specjalistów, którzy budują komunikację w oparciu o "słowa, które znaczą, obrazy, które się czyta".

Prowadząc działania z zakresu content marketingu dla naszych klientów pamiętamy jednak, że content marketing to nie tylko unikatowa, wartościowa treść czy wiele mówiący obraz. Do pełnego sukcesu potrzebujemy jeszcze planu, sprawnych działań promocyjnych, dzięki którym nasza treść dotrze do sprecyzowanej grupy odbiorców i wywoła oczekiwaną reakcję. Ponadto, nie zapominamy o analizie tworzonych treści oraz monitorowaniu podejmowanych działań promocyjnych i ich efektów.

Marketing treści jest zobowiązaniem, nie kampanią. -Jon Buscall-
BUDUJEMY WARTOŚĆ
SŁOWEM I OBRAZEM

Warto także podkreślić, że wartościowy content to nie tylko różnorodna treść czy atrakcyjna forma, ale przede wszystkim wiarygodność i autentyczność. To przecież obszar działań, który skierowany jest nie tylko na zdobywanie nowych klientów, ale stanowi jeden z ważniejszych filarów procesu budowania wartości oraz świadomości marki, wizerunku firmy i jej ekspertów, długofalowej relacji z klientem, podtrzymywaniu jego lojalności czy utrwalaniu skojarzeń z wybranymi wartościami.